5 kasulikku ettepanekut jõulukinkide ostmiseks
Kuna jõulud on kohe ukse ees, tekib juba varasügisel iga-aastane küsimus, mida panna pereliigetele ja töötajatele jõulukotti.
Parimad jõulukingitused on need, mis tekitavad emotsioone ja jäävad kingi saajale kauaks meelde. Hoolikalt läbimõeldud jõulukingitused on vajalikud ning pakuvad rõõmu. Seevastu uisapäisa hangitud kingitused võivad saada saatuse, mis algab kapi põhjast ja viib pärast piisava tolmu kogumist prügimäele.
Kingitus ei pea alati olema füüsiline ese – mõnikord on parim kingitus ühine hetk tassikese kohvi ääres või näiteks raamitud foto ühisest hetkest. Kingitused, mis toovad meelde vanu, toredaid mälestusi ja tekitavad jõulutunnet.
Suureks aruteluteemaks on olnud viimasel ajal tarbetute jõulukingituste ostmine lihtsalt ostmise pärast. Eriti lääne ühiskonnas tekitab tarbetu materjali ostmine ja omamine arutelu selle tekitatud süsinikujalajälje kohta. Siin on mõned näpunäited, millele võiksime viidata, kui olete oma töötajatele, klientidele ja teistele partneritele jõulukingitusi ostmas.
1. Hästi läbimõeldud kingitus on pool võitu
Kui teie eesmärk on leida toode, mis sobiks kõigile, siis peaksite enne täpsustama endale – kas kingitus on suunatud sportlikele või loodust hindavatele inimestele? Kas teie sihtrühm tunneb huvi hoopis erinevate kunstiliikide, näiteks teatri, muuseumiekskursioonide või muusikakontsertide vastu? Kui ühe jõulukingi leidmine kõigile tundub keeruline, võib olla hea mõte korraldada hoopis mingi üritus.
Üks populaarsemaid jõulu kingituste tegemise vorme ongi ürituste korraldamine, sest mis oleks parem kingitus kui see, mida inimesed juba teevad oma vabal ajal – söömine, joomine, pidutsemine ja lõõgastumine. Näiteks jõulupidu on alati kindel viis töötajate jõulumeeleolu tekitamiseks. Lisaks sellele võib meeleolu tõsta ka pudel hõõgveini ja sinna juurde personlaane ja soe pleed, et sohva peal mõnusalt talveõhtuid veeta.
2. Jõulukingituste otstarve
Kuigi on väga raske teha suurele rühmale kingitust, mis on iga inimese jaoks individuaalselt just meelepärane, saab segmenteerimise abil siiski kõvasti parema lõpptulemuse.
Koolilapsed – helkur või torusall
Kontoritöötajad – veepudel või kohvitermoskruus
Välistöötajad – soe, kvaliteetne müts jne.
Need on asjad, millega tasub arvestada, sest vale kingitus valele inimesele võib heal juhul edasi sattuda sõbrale või perelapsele, kui saaja sellele ise otstarvet ei leia, mille puhul võib seda klassifitseerida ebakvaliteetseks kingituseks.
Näiteks soe müts talveks on alati olnud klassikaline ärikingitus, kuid ei tohi ka ära unustada trenditooteid, mida praktiliselt kõik tahavad ja kasutavad. Näiteks veepudelid ja termosekruusid on hetkel ülekaalukalt kõige populaarsemad tooted, mida kõik kasutavad ja tahavad.
3. Jõulukingituste personaliseerimine teie logo või pildiga
Teie enda logo või kujundusega valmistatud esemed on alati isikupärased ja meenutavad kingi saajat alati kingi andjast, mis loobki reklaamväärtuse.
My Happy Logo toodab enamiku toodetest otse tehastes, mis annab meile võimaluse pakkuda kliendile täiesti ainulaadseid terviklahendusi, võttes arvesse meie klientide brändi värve, logosid kuni pakendamiseni välja.
Siiski on soovitatav eriti jõulukingituste puhul, kasutada tagasihoidlikku brändimist, kui näiteks vastupidiselt messitoodete või spordiürituste toodete puhul, kus logod on suured T-särkidel, lippudel ja muudel esemetel ja rõhk on reklaamil.
Personaalsete esemete ja rõivaste puhul vältige suuri logosid ja kaubamärke, sest vastuvõtjad ei taha tõenäoliselt muutuda kohaliku turu või töökoha mannekeeniks. Võime julgelt soovitada oma kogemuse põhjalt, et ese peaks kajastama seda, kes te olete, kuid see peaks olema piisavalt tagasihoidlik, et see oleks oma keskkonnas peaaegu märkamatu, kuid samas piisavalt nähtav, et kasutaja seda märkaks.
Oskame My Happy Logos nõustada klienti nendes küsimustes ja aidata klienti ka kujunduste osas, et tootest tuleks sobiv ja kvaliteetne!
4.